ویژه کیف اداری می شاک

کیف اداری می شاک. ارائه شده با رنگ های قهوه ای و مشکی. مناسـب خانم ها و آقایان. طراحی بسیار شیک و جادار . کیف اداری می شاک، یکی از پر طرفدارترین و شیکترین کیف اداری و از جدیدترین مدلهای کیف اداری طراحی شده توسط طراح معروف می-ساکی می باشد .این کیف منحصر به فرد دارای یک جیب زیبا در جلو کیف می باشد. یک زیپ پشت کیف قرار دارد که مناسب قرار دادن کارت های اعتباری و وسایل کم حجم مشابه می باشد. داخل کیف با آستر طرح دار دوخته شده است. بندهای دوشی در بلندترین حالت خود دارای 100 سانتی متر ارتفاع می باشد که می توانید به دلخواه اندازه ی آن را تغییر دهید. کیف اداری می شاک با ظاهری شکیل و کیفیتی عالی در 2 رنگ قهوه ای و مشکی عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 59000 تومان


تحقیق,مقاله,پروژه,پرسشنامه,جزوه,حل تمرین اداری ,کلیک ,کلیک کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

یک آوا - مرجع دانلود موزیک ایرانی پایگاه اینترنتی خونه دار معرفی کالا blas عرش دانلود - مرجع رایگان دانلود آموزش و برنامه های کاربردی تحمل دیگران الگوی برای ما کافینا شاپ اینجا همه چی هست روی ابرها پارسی فان - مجله تفریحی ، سرگرمی ، دانلود فیلم و سریال